21 Aralık 2014 Pazar

SCRİKSS NOTELOOK RETRO



SCRİKSS NOTELOOK RETRO




Merhaba,
Bu yazımda Scrikss markasının noteLook defterlerinin Retro serisini inceleyeceğim. Fotoğraftan anlaşılabileceği gibi ben bu defterleri çok seviyorum ve kullanışlı buluyorum. Öncelikle kalite olarak fiyat/performans açısından en iyi diyebileceğim defter. Kapağı kadife kumaş ile kaplı ve özel dizaynlar işlenmiş. Sayfalar kaliteli kağıttan yapılmış, sarımsı bir renkte ve gözü yormuyor. Sayfaların kalınlığı ve hamur kalitesi arkasına yazı yazmaya elverişli (açık renkte mavi kullandım). Koyu siyah ve kırmızı akıcı mürekkeplerde, yazılar kağıdın arkasından belli oluyor ve bu yazılar üst üste bindiğinde hoş gözükmüyor.




Bu defterlerde benim için en önemli detay; arkasında notlarınızı koyabileceğiniz cep kısmı bulunması, diğer defterlerimin hiç birinde yok. Bu seride çizgisiz ve çizgili defterler bulunabilmekte. Fiyatı 9-15 tl arası alınan yere göre değişiyor. Bir çok yerde bulmanız mümkün, defter seviyorsanız elinizde mutlaka bulunması gereken bir defter.

Değerlendirme:

Kağıt kalitesi: 3.5/5
Kapak : 4/5
Yazılma :  4/5
Dizayn : 4.5/5
Arka sayfa yazılma: 3/5
Fiyat Performans: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder