16 Aralık 2014 Salı

Tanıtım



KALEMERAKI

lamy Al-star

Merhaba
Daha öncesinde yazdığım kalem tanıtımıyla aslında direkt giriş yapmış bulundum fakat benim için önemli birinin tavsiyesiyle kendimi tanıtmam gerektiği kanısına da vardım. Dolmakalem, defter ve mürekkeplere olan tutkum küçük yaşlarda başladı fakat evde bulunanlarla idare ediyordum. Koleksiyon yapmaya üniversiteye İstanbul’a geldiğimde başlayabildim, sirkecide bulunan dükkanlar bu hobimi gerçekleştirebilmeme imkan sağladı. Şu an Ankara’ya geri döndüm ve Ankara’da bu tip yerlerin daha sınırlı olduğunu farkettim. Bu yüzden hem bilgi amaçlı neyi nereden bulabileceğimize dair İstanbul’a alternatif nerelere bakabileceğimizi benimle birlikte diğer hobi sahiplerine bilgi paylaşımında bulunmak istedim. Umarım bu dileğimde başarılı olabilirim ve sizlerinde katkısıyla güzel bir paylaşım bloğu oluşturmuş oluruz.
Sevgilerle yeni yazılarımda görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder