19 Nisan 2015 Pazar

Lamy Al-Star Champagne Gold Pearl Fountain Pen Limited Edition

Lamy Al-Star Champagne Gold Pearl Fountain Pen Limited Edition


Lamy Al-Star Pearl Limited Edition 2013


Merhaba, bu yazıyı daha önce Lamy Al-Star olarak yazmıştım. Şimdi tekrar yazmamın sebebi daha önce Parker Vector kalemde Lamy mürekkepleri kullanabildiğinizi yazmıştım. Fakat uzun süreli kullanımda Parker Vector’de Lamy mürekkep yanlardan akma yapıyor yani parker Vector’de Parker Quink mürekkep kullanmak ya da dönüştürücü (pompa) ile kullanmanın daha uygun olacağını söylemeliyim.
Lamy mürekkebin akma yaptığını görünce onu ait olduğu Lamy kalemde kullanmayı uygun gördüm ve tekrar Lamy Al-star yazısını başka özellikleriyle size aktarmayı uygun gördüm.
Bu kalem Lamy al-starın 2013 model sınırlı üretim kalemi, şampanya renginde. Benim bu kalemi almamın sebebi sınırlı sayıda olmasından çok; rengini asil bulmam ve başka bu renkde kalem olmaması.
Piyasada bulunmadığı için gelişigüzel fiyatlar istenmekte, bu fiyatlardan bazıları çok fazla olabilmekte. Yabancı sitelerde 46$-70$ dolar aralığında fiyatları değişiyor. Shipping fiyatı da düşünülürse Türkiye’ye bir hayli pahalıya geliyor.
Limited edition (sınırlı sayıda) olmasının yazım ve kullanım açısından diğer Lamy’lerden hiçbir farkı yok. Kalemlerin sınırlı üretim olması renginin farklı olması veya kapağının bir kısmının değişik olması ile gerçekleştiriliyor. Sınırlı üretim kalemlerde şampanya rengini şık olduğu için tercih ettim. Lamy’nin diğer sınırlı üretimlerinden 2015 yılı Copper Orange modelinin rengi de çok güzel olmakla birlikte henüz Türkiye’ye gelmedi.

Lamy Al-Star Copper Orange Limited Edition 2015


Renk olarak göze hoş gelen 2006 Sınırlı üretim Aquamarine Royal Blue with Red Clip (royal mavi, kırmızı klips ile birlikte) ise Türkiye’de olmasıyla birlikte, çok uçuk fiyatlara satılmakta.

Lamy Safari Aquamarine Limited Edition 2006


Son olarak bahsetmek istediğim sınırlı üretim  yine 2013 yılına ait Lamy Al-Star Black Limited Edition (mat siyah modeli) ucunun da siyah olmasıyla çok şık duruyor. Bu kalemin Siyah uçlu halini bulabilirsem belki de Parker Premium Seramic Black dolmakalem hayalimden de vazgeçerim.

Lamy Al-Star Black Limited Edition 2013

Parker Premium Seramic Black Fountain Pen


Sizin hayalinizdeki dolmakalem nedir? Yorumlarda yazarsanız sevinirim…

3 yorum:

  1. 1-parker duofolt
    2-lamy 2000 F uç
    3-scrikss heritage

    YanıtlaSil
  2. All-star'a bir türlü ısınamadım. Safarideki malzeme ve uyumluluk yok. Metal ele bir soğukluk veriyor ve kapağı terse takınca ağırlık dengesi çok bozuluyor. Her ne kadar Lamy sınırlı üretim renklerle albenisini arttırmaya çalışsa da bence kullanılan malzemenin üzerinde daha çok çalışılmalı.

    YanıtlaSil