18 Mayıs 2015 Pazartesi

PILOT G-2 0.7 ROLLER (AKICI) KALEM

 PİLOT G-2 0.7 ROLLER (AKICI) KALEM


Pilot G-2 Roller (akıcı) kalem

Merhaba, bu yazımda Pilot markasının G-2 modeli roller (akıcı) kalemini inceleyeceğim. 10 farklı gövde renginde bulunan bu kalemlerin refilleri de (tükenmez kalem kartuşu) gövde renkleriyle aynı. Ayrıca yabancı sitelerde refill ayrıca satılıyor ama ülkemizde göremedim. Ayrıca Micro marka refill ile kullandım herhangi bir uyum sorunu yaşamadım. Micro marka refill bir çok kırtasiye de 1 tl’ye bulabilirsiniz. Farklı refiller kullanılabilmesi ile kalem daha uzun süre kullanılabiliyor.


Micro Roller Refill

Kalemin uç kalınlığı standart, 0.7mm. yumuşak bir yazımı var, mürekkep akıcılığı fazla bu yüzden benim gibi dolmakalemseverler tarafından çok sevileceği düşüncesindeyim. Konforlu bir tutuş sağlandığı iddia edilmi, bu konuya çok katılmıyorum. Tutma kısmında kullanılan plastik kısım çok sert. Bu kısım sadece elinizin kaymamasını sağlıyor.

Farklı Renklerde Pilot Kalemler


Fiyat olarak Cult Pens’de 1.7 Sterline satılıyor, ülkemizde fiyatı 5TL ile 8TL arasında değişiyor. Genel olarak güzel bir roller (akıcı) kalem, günlük kullanımda taşıması rahat olduğu için tercih edilebilir.

2 yorum: