15 Temmuz 2015 Çarşamba

BAYINDIR DEFTER

 BAYINDIR DEFTER


Bayındır Sert Deri Kapaklı Defter


Merhaba size bu yazımda beğenerek kullandığım Bayındır marka deri kaplı defteri tanıtmaya çalışacağım. Dağıtım ağı çok yaygın olmayan bu defterler, renkli sert deri kapaklarıyla öne çıkıyorlar. Diğer bir öne çıkan yanı ise fiyatı, fiyatı çok uygun 4,60 tl. A5 boyutunda bu fiyata başka defter bulabileceğinizi sanmıyorum. Her yerde göremememizin sebebi olarak düşük kar payı olabilir. Nerede ucuz ve güzel bir şey varsa genelde bulunması zor oluyor.



Defter çeşitli güzel renkli kapaklara sahip. Ön tarafında notebook yazısı arka tarafında bayındır yazısı bulunmakta. Moleskine defterlerde gördüğümüz o güzel turkuaz renkli kapağa bayındır defter sayesinde ulaşabiliyoruz, tabi içerik olarak Moleskine defterlerden çok farklı.




Defter için düz beyaz  kağıt kullanılmış. Kağıt kalitesi 1. Hamur ve 60g/m^2 ağırlığa sahip. Bu özellikleriyle mürekkebi arkaya geçireceğini düşünmüştüm fakat hafif bir gölgelenme dışında bir görünüm oluşmadı. Beyaz renkli kağıtlar, krem renkli ya da kraft defterlere göre daha iyi performans gösteriyorlar. Özellikle dolmakalemlerle yazılırken daha kaygan bir yazıma olanak sağlıyorlar. Uzun kullanım sonrası beyaz kağıtlar gözleri biraz yoruyor, kısa kullanım için ideal. Defterin arkasında okul defteri ibaresi var. Okul için kullananlar vardır elbet ama böyle bir sınırlandırmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Genel olarak iyi ve dolmakalem kullanımına oldukça uygun. Kapak rengini beğendiğiniz bir tanesini alıp deneyebilirsiniz. 


Bayındır defterin, eski arabaların resimlerinin olduğu başka bir defter serisini kırtasiyelerde gördüm, yine sayfaları beyaz kağıttı ve 7.5 tl’ydi. Yeterince defterim olduğu için satın almadım ama kağıt özelliklerinin aynı olacağı kanaatindeyim.

Diğer Bayındır Defter

Değerlendirme:

Kâğıt kalitesi: 4/5
Kapak: 4/5
Yazılma: 4/5
Dizayn : 3/5   
Arka sayfa yazılma: 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder