1 Temmuz 2015 Çarşamba

PİLOT THE SHAKER H-1010 VERSATİL KALEM


 PİLOT THE SHAKER H-1010 VERSATİL KALEM


Merhaba bugün size yıllardır kullandığım bir kalemi tanıtmak istiyorum. Pilot Shaker kalemle ilk tanışmam lise hazırlık sınıfında olmuştu tam tamına 11 yıl geçmiş bu süre zarfında toplamda 4 shaker kalem geçti elimden, insan alışınca bu kalemden vazgeçemiyor. Sınavlarda salladığım zaman çıkardığı ses beni hep motive etmişti, lise giriş sınavında ve diğer önemli sınavlarımda hep bu kalemi kullanmıştım. Peki  hiçbir mekanik problem yaşamadığım bu kalemi ne oldu da 4 kez almak zorunda kaldım. Bu kalemin tek sorunu yürümesi J Çok dikkat çeken bir kalem olmasının yanı sıra yalnız bırakınca hemen yürüyüşe geçiyor. İlk yürümeye okulda başlamıştı sonra dershane de devam etti. En son üniversitede kütüphane de yürüyünce, yanımdan 1 saniye bile olsun ayırmamaya karar verdim. Evden her çıkardığımda 10 saniyeliğine bile olsa yalnız bırakmıyorum.

Pilot Shaker iç aksan

Gelgelelim kalemin özelliklerine, Pilot markası hem dayanıklı hem zarif bir kalem üretmeyi başarmış. Ağırlık merkezi çok iyi dengelenmiş, uç kısmı ise kullanılmadığında içeri çekilebiliyor. Zaten bütün bu özellikleriyle yıllardır en ufak değişiklik yapılmadan satılıyor. Kalemin tutma yerinde halkalar halinde kabartmalar var, bu özelliğiyle elinizden kayması önlenmiş. Kalem klipsi çok sağlam, en çok bu özelliğini seviyorum çünkü çoğu kalemimi derste sıkıldığım zaman bu kısımlardan kırıyordum. Özellikle tükenmez kalemlerimin çoğunun klipsi kırılmıştır. Dolmakalemlerime kıyamadığım için onlarda hiç problem olmuyor J

Pilot Shaker klipsi ve küçük silgisi

Versatil kalemlerin genelde silgilerini kullanmıyorum, Pilot Shaker kalemde de küçük bir tane koymuşlar, acil durumlarda kullanılabilir. Pilot shaker olarak yeni kalemlerde üretti, bu kalemler H1010 a göre daha kalın ve fiyat olarak daha ucuzlar. Siyah olanı güzel duruyor, toplamda 5 çeşit var ama H1010’un kalitesi ve duruşu daha güzel bence. Pilot markası Nextage serisinde kalemlerine gövde yapısı ve rengine göre isimlendirmiş. Gri olana metal, kahverengi olana ahşap, siyah olana karbon, pembe olana mermer, beyaz üstü çizgili olana ise şeffaf adını vermiş.


Kalemlerin fiyatlarına gelecek olursak 11 yıl önce 7 tl’ye aldığım kalem şu an 40-50 tl arası değişiyor. En son 3 sene önce sirkeciden 20 tl’ye almıştım şimdi fiyatı sirkecide 30 tl civarındadır. Pilot Nextage Shaker kalemlerin ise fiyatları 12-18 tl arası değişiyor.

2 yorum:

  1. bak ben de faber castell kullanıyom hep kalemlerde. ama kurşun kalem. çok zarifler yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kalemeeri merak ettim, bende faber kurşun kalemler var bir ara sırf senin için yazacağım :)

      Sil