28 Kasım 2016 Pazartesi

ROHRER & KLINGER HELIANTHUS MÜREKKEP İNCELEMESİ

ROHRER & KLINGER HELIANTHUS MÜREKKEP İNCELEMESİ

Rohrer & Klinger Helianthus

Merhaba bu yazımda Rohrer & Klinger Markasının Helianthus mürekkebini inceleyeceğim. Helianthus Ayçiçeği demekmiş, rengi tam benzemese de güzel bir mürekkep. Helios Yunanca' da Güneş anlamına geliyor anthos ise çiçek, bize ise Ayçiçeği olarak geçmiş.
Helianthus mürekkep için ne sarı diyebiliyorum ne de turuncu daha çok tütün rengi gibi. Bu markanın şişe tasarımı bana ilaç şişelerini anımsatıyor.  Sanki içerisinde mürekkep değil şurup var gibi geliyor.

Rohrer & Klinger Helianthus Mürekkep


Rohrer & Klinger Markasının şişelerini bir kenara koyarsak mürekkep renklerinin başarılı olduğunu söyleyebilirim. Değişik tonda farklı renkleri mevcut, ilerde diğer renklerini de inceleme fırsatım olur belki. Mürekkebin teknik özelliklerine gelecek olursak mürekkebi ince uçlu Senator dolma kalemimde kullandım. İnce uçla birlikte 1-2 sn. gibi kısa sürede kurudu. Mürekkebin suya dayanıklılığı ise hızlı kurumasının aksine çok kötü. Önemli notlarınızı bu mürekkeple tutmasanız iyi olur, üstüne çay dökseniz rengi de zaten çok müsait kaybolmaya, yazılarınızı bir daha okuyamayabilirsiniz.
Helianthus Su Testi


Son olarak fiyatına gelecek olursak yurt dışı fiyatı 12$ civarında, ülkemizde gitti gidiyor internet adresinde gördüm ama birkaç kırtasiyede de satıldığını biliyorum. 30 TL civarında satılıyor. Kurdaki son hızlı artışın etkisini ve kırtasiyelerden alınan vergilerin arttırılmasının etkilerini ne zaman görürüz bilemiyorum. Bu yüzden verdiğim fiyatlar yanıltıcı olabilir. Daha sonradan baktığımda 5.50 euro'ya bir sitede gördüm ayrıca burada örnek (sample 2ml) halinde de satın alabiliyorsunuz. Sitenin güvenirliğini bilmiyorum ve kargo ücretiyle daha pahalıya gelebilir. Sadece fikir olsun diye buraya linkini koyuyorum. Görmek için tıklayınız.
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Değerlendirme:
Kategori: Günlük kullanım
Mürekkep Akıcılığı: 4/5
Suya Dayanıklılığı: 1/5
Renk Kalitesi: 4/5
Kuruma Süresi: 5/5
Fiyat/Performans: 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder