23 Kasım 2016 Çarşamba

VISCONTI SİYAH MÜREKKEP İNCELEMESİ

VISCONTI SİYAH MÜREKKEP İNCELEMESİ


Visconti Siyah Mürekkep

Merhaba, günlük hayatta, okulda, işte genelde siyah ve mavi mürekkepleri kullanabiliyoruz. Bu nedenle dolma kalemde kullandığımız siyah ve mavi renkteki mürekkeplerin akışkanlık, suya dayanıklılığı gibi özellikleri daha ön plana çıkıyor. Visconti markasının siyah mürekkebini de bu bağlamda incelemeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz.

Genel olarak güzel bir mürekkep, Visconti Ragtime ile birlikte akış problemi yaşatmadı. Kuruma süresi de oldukça kısa 1-2 sn gibi bir sürede gerçekleşiyor. Markanın kalıcılıkla ilgili bir iddiası yok. Güneş ışınlarına ve suya dayanıklılığı yok. Suya dayanıklılığı yok denecek kadar az, kalıcılık istiyorsanız hiç uygun bir mürekkep değil.


Visconti Su Testi

Visconti markasının mürekkepleri ortalama bir fiyatla satılıyor. İnternette 7 li kartuşu 13 TL şişesi 55 TL civarında satılıyor.

Hala favorim daha önceki yazımda incelediğim Graf Von Faber Carbon Black. İleride Platinum markasının Siyah Karbon mürekkebini incelemeye çalışacağım. Sizin favori siyah mürekkebiniz ne? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim.

Değerlendirme:
Kategori: Günlük kullanım
Mürekkep Akıcılığı: 4/5
Suya Dayanıklılığı: 2/5
Renk Kalitesi: 3/5
Kuruma Süresi: 4/5
Fiyat/Performans: 3/5

2 yorum:

  1. Ben siyah renk olarak pilot, platinum (normal), pelikan 4001, sheaffer skrip markalarının kullandım ve en hoşuma giden şimdilik sheaffer marka. Benim siyahta aradığım dayanıklılığı değil mutlak siyaha yakın olması bunun içinde aurora ve noodler öne çıkıyor okuduğum yazılarda. Kısmetse onları da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil