14 Şubat 2017 Salı

GÜZEL YAZI DERSLERİ 3 / GOTHIC HARFLER

GÜZEL YAZI DERSLERİ 3 / GOTHIC HARFLER

Gothic Harfler Uygulanışı

Merhaba bu yazımda değişik yazı karakterlerini paylaşamaya devam ediyorum. Bu yazımda özellikle büyük harflerini sevdiğim bir yazı karakteri Gothic (Gotik) harfleri paylaşacağım. Gothic harfleri çalışırken iki kaleme ihtiyaç duyabilirsiniz çünkü çok ince yazım kısımları mevcut. Ben ise Luoshi kavisli uçlu kalemi kullanarak tek kalemle yazabildim, çok ince kısımları kavisli ucun tersiyle yazabiliyorsunuz. Mürekkep olarak Pelikan 4001 Brillant Green (parlak yeşil) mürekkebi kullandım.


Farklı Filtre İle Görünüm



KÜÇÜK HARFLER




BÜYÜK HARFLER




Yazarken çok eğlendiğim bir yazı fontu oldu, dilerim sizinde öyle olur. Bu sefer yazı sonunda sizlerle bir video paylaşmak istedim, gothic yazının çok güzel uygulanmasını gösteriyor ince kısımlar için farklı bir divit ucu kullanmış, sizde öyle yapabilirsiniz. Bir sonraki güzel yazı dersinde Bastard Secratary yazı fontunu paylaşacağım. İyi seyirler. Sonraki yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder