23 Şubat 2017 Perşembe

JİNHAO 8802 SEASHELL DENİZ KABUKLU DOLMA KALEM

JİNHAO 8802 SEASHELL DENİZ KABUKLU DOLMA KALEM

Jinhao 8802 Dolma Kalem

Merhaba bu yazımda kullanmaktan çok zevk aldığım bir dolma kalemi deniz kabuklu (aslında deniz kabuğu olduğunu düşünmüyorum ama çok güzel bir materyal) gövdeye sahip Jinhao 8802 dolma kalemi tanıtmaya çalışacağım.

Jinhao dolma kalemleri çok seviyorum en belirgin özelliği uçlarının kalitesi ve tabiki de fiyat/performans olarak son derece iyi olmaları. Bu kalem diğer Jinhao dolma kalemlerden biraz daha pahalı 8-13$ civarında temin edilebiliyor. Bende yaklaşık 9$’a Aliexpress’ten aldım. Bu kez kargo süresi biraz uzun sürdü 27 gün yanılmıyorsam. Kesinlikle beklediğime değdi bir süre kullandıktan sonra 2 tane daha sipariş verdim onların gelmesini bekliyorum.


Jinhao 8802 Dolma Kalem Ucu

Aslında zaman zaman gövdesindeki değişen parlaklıklara gözüm takılıyor ve dalıyorum, bu yüzden bazen iş yapmanıza engel olabiliyor. Deniz kabuğu denilmesinin de tesadüf olduğunu düşünmüyorum doğadaki tüm renkleri, okyanusu, okyanustaki o rengarenk balıkları göz önünüze getirebiliyor kalem. Bu kaleme çok anlam atfettim sanırım J kalemin diğer özelliklerine gelecek olursak çoğu Jinhao gibi bu da gövdesinde kullanılan materyalden dolayı oldukça ağır. Uzun süreli yazmalarda sıkıntı çıkarabilir. Ayrıca tercih edilen uç boyutu bir nebze daha büyük tercih edilebilirdi. Yazımı akıcı ve atlama olmuyor kalemi Akkerman mor mürekkeple birlikte kullandım, mürekkep başlama problemi ile de hiç karşılaşmadım.

Jinhao 8802 dolma kalemin kapağı rahatlıkla arka kısma takılabiliyor. Ağır kalem olduğu için kalemin kapağını takmamanızı öneririm. Ayrıca kalemin klipsi diğer Çin menşeli kalemlere göre kullanışlı çok sıkı değil bu açıdan diğer kalemlerden iyi olduğunu düşünüyorum. Aliexpress'ten yaptığım tüm kalemlerin içinde dönüştürücü oluyor bu nedenle dönüştürücü ihtiyacım olduğu zaman kalem siparişi verirken kendimi buluyorum. Jinhao 8802 deniz kabuklu dolma kalem içinden de gayet güzel bir dönüştürücü çıkıyor.

Jinhao Deniz kabuklu Kalem

Size Aliexpress’te tam bir satıcı bilgisi veremiyorum çünkü sipariş verdikten sonra ürünler tükendi sanırım ama başka satıcılarda oluyor, değerlendirmelere ve oy verenlerin tatmin edici düzeyde olması durumunda 9$ civarında satın alınabilir. Çekiliş sonucu yazısında görüşmek üzere hoşça kalın.

Değerlendirme:                                                  

Kategori: Başlangıç
Kalite: 8/10
Görünüm: 10/10
Yazma :  9/10
Ergonomi: 7/10
Fiyat Performans: 10/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder