19 Mart 2017 Pazar

GÜZEL YAZI DERSLERİ 4 / BASTARD SECRETARY YAZI FONTU

GÜZEL YAZI DERSLERİ 4 / BASTARD SECRETARY YAZI FONTU



Bastard Secretary Uygulanışı


Merhaba uzun zamandır yazımı geliştirmek için çalışma yapacak zaman bulamıyorum maalesef. Daha önce yaptığım bir çalışmayı ve kullandığım yazı fontunu sizlerle paylaşmak istedim. Bastard Secretary yazı fontu da daha önce paylaştığım Gothic yazı fontu gibi gösterişli ve yazıyı ön plana çıkaran bir font. Çalışmayı Brause Kaligrafi ucu ve Koh-i Noor turuncu Kaligrafi mürekkebi ile deneyimledim. Güzel bir sonuç elde ettiğimi düşünüyorum.

Farklı Filtre ile Görünüm


KÜÇÜK HARFLER


BÜYÜK HARFLER






Bir sonraki çalışmam hangi mürekkep ve kalemle olacak daha karar veremedim. Yazı fontu olarak yine göze güzel hitap eden bir font seçmeye çalışacağım. Son olarak Bastard Secretary yazı fontunun uygulanması ile ilgili bir video paylaşmak istedim, iyi seyirler. Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder