24 Mayıs 2017 Çarşamba

PENSAN NANO GEL ROLLER (AKICI) KALEM

PENSAN NANO GEL ROLLER (AKICI) KALEM

Pensan Nano Gel Roller Kalem

Merhaba bu yazımda gitgide artan kalem fiyatlarına karşılık dövizden etkilenmeyen bir kaleme yer vermek istedim. Yerli marka olan Pensan markasının tek kullandığım kalemleri nano gel kalemleri. Genel performans olarak memnun olduğum bir kalem fakat uzun zaman zarfında birkaç eksiğini görebiliyorsunuz.

Pensan nano gel kalemi ben tek olarak satın aldım fakat piyasada 2’li olarakta satılıyor ve satış ağı oldukça yaygın, süpermarketlerde de bulabilirsiniz. 2’li satılan paketlerinin üzerinde kalem ile ilgili bilgiler vermiş, biraz bu bilgiler üzerinde durmak istiyorum. Öncelikle krom karbür uca sahip olduğunu yazmışlar, gerçekten dayanıklı bir uca sahip, uç mekanizmasının yaylı olduğunu söylemişler, bu bilgi doğru olabilir fakat yazım esnasında böyle bir yaylı mekanizmayı hissetmiyorsunuz.




Pensan Jel Kalem

Akıcı (roller) kalemlerin suya dayanıklı olduklarını biliyoruz fakat Pensan firması bu işi daha da ileriye götürüp alkole de dayanıklı olduğunu yazmış. Su testinden sonra üzerine kolonya döktüm gerçekten dedikleri gibi alkole de dayanıklı olduğu açıkça görülüyor.


Pensan Kolonya Döküldükten Sonra

Kalemin refilinin (mürekkep kartuşu) tekrar değiştirilebildiği yazıyor fakat öyle bir ürüne rastlamadım, firmaya mail attım yedek refil var mı diye, cevap vermediler. Muhtemelen yoktur, kalemin üzerinden bu yazıyı silseler iyi olur.
Kalemi tekli olarak satın alıyorsanız kapağının tam kapandığından emin olun, bazı kalemlerde tık sesi duyamıyorsunuz ve tam kapanmıyor. Pensan nano gel akıcı kalemin gövdesi sert plastikten yapılmış ve gayet kaliteli fakat ben derslerde nasıl başarmışsam kırmızı renkli olanın arkasını kırmayı başarabildim.
Pensan nano gel kalemlerimden kırmızı renkte olanını halen sorunsuz kullanıyorum. Fakat mavi renkte olan bilgisayar fanının sıcaklığı etkisiyle mürekkebi gitti, şimdi silik yazıyor, yazarken atlama yapıyor.
Pensan nano gel kalemleri ben 3 TL’ye satın almıştım. İnternette ikili fiyatı 8.50 TL civarında gözüküyor. Genel olarak güzel bir kalem özellikler kırmızı rengini tavsiye ederim, siyah rengini denemediğim için bilmiyorum. Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder