1 Haziran 2017 Perşembe

GIPTA TYPO NOTES DEFTER

GIPTA TYPO NOTES DEFTER

Gıpta Typo Notes Defter

Merhaba uzun zamandır defter yazısı yazmadığımı fark ettim ve çok sevdiğim bir defteri Gıpta Typo Notes serisinden bir defteri sizlerle paylaşmak istedim.

Gıpta Typo Defter


Defterin kapağında ünlü kişilerin sözlerine yer verilmiş. Bende çoğu zaman aklımdan çıkarmaman gereken Mahatma Gandhi’nin sözünün bulunduğu kapaklı olan defteri tercih ettim. Daha önce bu sözü yazılarımdan birinde kullandığımı anımsıyorum. ‘’Düşüncelerinizi pozitif tutun. Düşünceleriniz sözlerinize dönüşür. Sözlerinizi pozitif tutun. Sözleriniz davranışlarınıza dönüşür. Davranışlarınızı pozitif tutun. Davranışlarınız alışkanlıklarınıza dönüşür. Alışkanlıklarınızı pozitif tutun. Alışkanlıklarınız değerlerinizi oluşturur. Değerlerinizi pozitif tutun. Onlar kaderiniz olacaktır.’’
Gıpta typo notes defterlerde beğendiğim diğer özellikler ise içerisinde noktalı kağıt ve kraft kağıt birlikte kullanılmış. Ayrıca kaleminizi koyabilmeniz için arka kapağa siyah lastik iliştirilmiş. Belki ilaveten küçük notları koymak için arka kapağa not cebi yapılabilirdi ama böylede gayet kullanışlı bir defter.


Kağıt Arkası Görünüm

Gıpta Typo Notes defterin performansını iki şekilde değerlendirmek lazım. Kraft kağıdın bulunduğu kısım dolmakalem kullanımına gayet uygun. En ıslak mürekkep bile arkadan gözükmüyor. Fakat noktalı kağıdın bulunduğu kısım ise çok başarılı değil. Kesik uçlu kalemde arkaya çok fazla mürekkep geçirdi. İnce uçlu kalemde bile arkadan yazıların görülüyor olması defterin bu kısmının dolmakaleme çok uygun olmadığını gösteriyor.


Kraft Kağıt Kısmı

İki defter kağıdı içinde söyleyebilirim ki mürekkebi yazarken dağıtmıyorlar, bu açıdan iyi olduklarını düşünüyorum. Noktalı defter kağıdını seviyorum bu yüzden bu defteri de seviyorum ama bir Rhodia dot pad kalitesinde de değil maalesef.


Yazı sadece arkasına ışık vurunca gözüküyor

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle, sizin favori defteriniz hangisi? paylaşırsanız sevinirim.

Değerlendirme:

Kağıt kalitesi: 5/5
Kapak : 4/5
Yazılma :  4/5
Dizayn : 5/5
Arka sayfa yazılma: 3/5
Fiyat Performans: 5/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder