8 Temmuz 2017 Cumartesi

CALIARTS EGO ŞEFFAF DOLMA KALEM

CALIARTS EGO ŞEFFAF DOLMA KALEM


Caliarts Ego Şeffaf Dolma Kalem

Merhaba son zamanlarda Aliexpress ve vergilendirme konusunda bazı değişiklikler olacağı konusunda haberler dolaşıyor. Muhtemelen bu vergilendirme Aliexpress satıcılarından temin edilecek ve dolayısıyla bir süre sonra Türkiye’ye satışları kesme ihtimalleri olacaktır. O yüzden diğer dolma kalem yazılarından çok Aliexpress üzerinden aldığım kalemlerin satıcılarının iyi olup olmadığı konusunda yazıları hızlı bir şekilde yazmayı düşünüyorum. Zaten bir hayli kalem ve kalemlerim için bazı aksesuarları tamamladım bundan sonra çok alışveriş yapacağımı düşünmüyorum.

Caliarts Şeffaf dolma kalem

Caliarts Ego dolmakaleme genel olarak bakıldığında fiyat performans olarak ön plana çıkıyor, pistonlu şeffaf dolma kalem olarak bulabileceğiniz en uygun fiyatlı dolmakalem. Twisbi Eco modeline benziyor. Fiyata göre aslında çok güzel bir sunum şekli olduğunu söylemeliyim. Caliarts dolmakalemi diğer kullananlardan da aynı şekilde olumlu yorumlar gördüğümü söylemeliyim. 


Caliarts Dolmakalem Ucu

Caliarts Ego dolmakalem çok güzel metal bir kutu içerisinde yeşil sünger içine yerleştirilmiş bir şekilde geliyor. Kutunun içerisinde ayrıca ef (çok ince) uç ve ayrıca damak çıkması çok güzel bir sürpriz. Ayrıca kalem için küçük ingiliz anahtarı ve sızdırmazlık için halka bulunuyor.
Caliarts Ego dolmakalem için buraya kadar hep iyi şeyler yazdım ama bu kalem hakkında bazı endişelerim olduğunu da belirtmeliyim, kalite olarak daha önceden incelediğim Wing Sung 698 dolmakaleme göre plastik kalitesi biraz düşük. Uç konusunda hiçbir endişeniz olmasın gayet iyi bir kalem ama artık bu markaların orta (M), kalın (B) ve hatta kesik uç seçeneklerinin de olması gerektiğini düşünüyorum.


Caliarts metal kutu, yedek ef uç ve şeffaf damak

Kalemin tek satıcısı olduğu için direkt Link vereyim. Kalemi 11.90 Dolara Aliexpress satıcısından satın aldım. Kalemi satın almak ya da incelemek için tıklayınız. Genel olarak beğendiğimi ifade edeyim fakat gövdesinin çatlaması ve pompa kısmının mürekkep doldururken çıkması gibi ve sonrasında mürekkebin ortaya dağılma ihtimalinin olduğu bir kalem. 2 aydır kullanıyorum bir sorunla karşılaşmadım ama bu karşılaşmayacağım anlamına gelmez. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

1 yorum:

  1. benim kalemimin kutusundan yedek damak ve uç çıkmadı ve aldıktan çok sonra yazınızı gördüm bilsem bu satıcıdan alırdım:(

    YanıtlaSil