23 Ağustos 2017 Çarşamba

HUNT MAPPING 103 KALİGRAFİ UCU / KALİGRAFİ DİVİT UÇLARI

HUNT MAPPING 103 KALİGRAFİ UCU / KALİGRAFİ DİVİT UÇLARI


Hunt Mapping 103



Merhaba bu yazımda divit uçlarından ve dolma kalem kullanıcılarının severek kullandığı esnek uç hissiyatını son derecede fazla hissetmenizi sağlayacak Hunt Mapping 103 Kaligrafi ucundan bahsedeceğim.


Hunt Mapping 103 Kaligrafi Ucu

Öncelikle kaligrafi için bu yip divit uçları çok daha kullanışlı bu yüzden dolma kalem yerine kaligrafide bu uçları tavsiye ederim. Fakat söylemem gerekir ki bu uçları kullanmak sanıldığı kadar kolay değil. Yazım yöntemleri hakkında farklı tarzlarda bir sürü kitap yazıldığını bile görebilirsiniz.
Hunt mapping 103 kaligrafi ucunun özelliklerine değinecek olursak; hangi malzemeden yapıldığını bilmemekle birlikte görüp görebileceğiniz en esnek kaligrafi ucu olacağını söylemeliyim. O kadar iyi esniyor ki bir anda tüm tuttuğu mürekkebi bırakabiliyor. Hunt mapping 103 ucu kullanabilmeniz için diviti çok yatay bir şekilde tutmanız gerekiyor. Açıkçası ben bu ucu kullanamıyorum, el becerim hunt mapping 103 ucu yeterince etkin kullanmak için yeterince antrenmanlı değil. Dışarıdan ne kadar zor olabilir diyebilirsiniz ama kesinlikle denemeniz gereken bir tecrübe.


Hunt Mapping Calligraphy


Hunt mapping divit ucunu Sirkeci’den satın aldım, diğer kaligrafi uçlarına nazaran pahalıya 15 TL’ye satın almıştım. Amazon sitesinde 12’li set halinde $27.51satılıyor başka bir sitede de tekli 1.66 Sterlin’e gördüm ama güvenirlikleri nasıldır bilmiyorum. Sirkeci’de görürseniz en azından tırnağınıza hafifçe bastırarak nasıl esnek olduğunu görmenizi öneririm. Son olarak diğer kaligrafi uçları ile ilgili güzel görsellerin olduğu bir internet adresi için tıklayabilirsiniz. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

1 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu çok beğendim. Kalem tutkunuz gerçekten takdire değer :)

    YanıtlaSil