4 Ekim 2017 Çarşamba

JINHAO 992 DOLMA KALEM

JINHAO 992 DOLMA KALEM

Jinhao 992 Dolma Kalem

Merhaba bu yazımda jinhao markasının 992 modeli ile karşınızdayım. Fotoğrafta gördüğünüz gibi şeker gibi renklere sahip. 2 dolar gibi çok uygun bir fiyata bulunduğundan 6 adet edinmiştim. Performans olarak da beni gayet memnun etti. Fakat internette Jinhao 992 ile ilgili bir çok şikayet söz konusu.

Bu şikayetlere gelecek olursak; ilk önce kalemi eyedropper ( gövdenin bütünüyle mürekkep ile doldurulması) olarak kullanmak isteyenlerin dikkatli olması gerektiği. Çünkü gövdenin en arka kısmındaki kısımdan kalem bir süre sonra çatlıyor. Ben tüm uyarılara rağmen kalemimi eyedropper olarak kullandım ( yaklaşık 4 aydır kullanıyorum hala). Çatlama meydana gelmesine rağmen herhangi bir sızdırma olmadı ama çalışma masamdan başka yerde kullanmamaya dikkat ediyorum. Diğer şikayet ise tutma klipsinin kolaylıkla kırılması, zaten Çin menşeli dolma kalemlerin çoğunda bu klipler gereğinden fazla sıkı ve çok kullanışlı değil. Hepsinde kırılma riski çok yüksek, klipsleri çok sık kullanmamanızı tavsiye ederim.



Kalemi şu linkten satın aldım. Kalemi verdiğim linkten 2 dolara almıştım şimdi 1.60 dolara düşmüş, dolar fiyatı da düştü. Çatlamasından korkuyorsanız merak etmeyin kalem dönüştürücü (pompa) ile birlikte geliyor. En kötü öyle kullanırsınız. Bu arada gelen bir soru üzerine belirteyim yazdığım yazıları kalem firmaları ile anlaşıp yazmıyorum, zaten 2 dolarlık kalemlerden vs. ne kadar prim alıyor olabilirim merak konusu. Sadece sitede gördüğünüz reklamlara tıklarsanız (çok abartmadan yapmanız gerekiyor yoksa o para da iptal oluyor) tıklama başına 15 kuruş falan geliyor. Oradan da para geldiği yok, zaten blog para kazanmak için yapabilecek bir mecra değil. Yeni güzel insanlarla tanışmama vesile olduğu için arada yazmayı seviyorum. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

1 yorum:

  1. İnceleme için teşekkürler
    Ben de üç tane almıştım. Şikayetler olunca eyedropper yapmadım. İkisini hediye ettim biri hala bende. Biraz çatlak var ama dönüştürücüyle kullanıyorum sorun olmuyor. Yazım performansı gerçekten benim de çok hoşuma giti.

    YanıtlaSil